bismillah

bismillah

ayat 1000 dinar

ayat 1000 dinar

kalendar

kalendar



Tuesday, December 28, 2010

Selamat kembali Kesekolah

Selamat Kembali ke sekolah kawan2ku dan murid2ku.. minggu ini adalah minggu terakhir cuti sekolah dan minggu depan adalah minggu persekolahan.. sibuklah aku mana yang wat sarapan, hantar anak ke taska dan pergi sekolah.. tapi yang sedihnya aku terpaksa bertukar ke sekolah lain atas alasan terlebih guru... sedih kerana baru setahun aku menimba pengalaman di sekolah itu... baru menyanyangi murid di sana...  aku ditukarkan ke sekolah lain. pada mulanya aku memprotes juga dalam diam... kerana kenapa aku terpilih???... kenapa tidak orang lain???... kenapa aku tidak disukaiker... tapi aku fikirkan semula secara warasnya aku terima itu semua mungkin itu ada hikmah yang tersurat dan tersirat yang aku tidak ketahui.. Mungkin berpindah ke sekolah lain... lain pengalamannya... lain environmentnya....mungkin di sekolah terbaru ini aku lebih dihargai... Mana tau?????

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...