bismillah

bismillah

ayat 1000 dinar

ayat 1000 dinar

kalendar

kalendar



Tuesday, February 15, 2011

koleksi kreatifku-2

tahun lepas aku kena wat satu design untuk diberi kepada pegawai jabatan pendidikan melaka... dgn bantuan idea drpd guru2 lain akhirnya aku boleh mendesignkan satu design... murid yang aku ajar adalah murid autisme... tapi aku respek dia... dia sungguh teliti, pengamatan yang baik...kusyuk... hasil yang hampir sempurna... aku bangga dgn dia.....aku tak boleh lupa akan peristiwa ini....dan selebihnya design itu juga aku letakkan di rumah aku  sebagai kenangan aku di sekolah lama.... di sekolah baru ini... aku ada projek khas untuk train murid khas mencipta kad... bookmark.... frame....harap2 berjayalah projek aku ini...





No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...