bismillah

bismillah

ayat 1000 dinar

ayat 1000 dinar

kalendar

kalendar



Friday, February 11, 2011

sekolah baru

" AKU MEROSAKKAN MASA DEPAN ANAK BANGSA"... perkataan itu masih aku ingat walaupun sudah 7 tahun berlalu... kata2 itu diucapkan oleh seorang "DATUK" dari MPPM, MELAKA... kata2 itu akan aku ingat seumur hidup aku...... aku xkan lupakan itu....ketika itu aku sedang mengajar murid di kolej Komuniti di Melaka... kata2 itu juga pernah menyebabkan hati aku mati dan putus asa dalam menjadi seorang pendidik... tapi ALHAMDULILLAH aku telah berjaya kembali menjadi seorang pendidik.....aku akan jadikan kata2 itu sebagai membakar semangat aku untuk terus mendidik.... Akan aku buktikan bahawa aku bukan seperti diucapkan itu... aku akan terus berusaha mendidik anak murid aku walaupun murid khas sekalipun agar mereka boleh berjaya dalam bidang apa juga...sekurang2nya murid yang akan didik ini tidak diPANDANG SEBELAH MATA OLEH GURU PERDANA @ ORANG AWAM.....

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...